Arkadaşlar, merhabalar! Almanya'da geçirdiğim o 15 yıl boyunca, hem sokaklarda dilin nabzını tuttum hem de üniversite sıralarında akademik inceliklerini kovaladım. Şimdi o tecrübeleri sizinle bir kahve masasında paylaşma zamanı. Bugün, Almanca öğrenen herkesin bir noktada kafasını kurcalayan, hatta baz
Aşağıdaki konularda ilgini çekebilir:
• Almanca "bauen vs. basteln" Nedir? Nasıl Ayırt Edilir?
• Almanca "der Prospekt vs. das Prospekt" Nedir? Nasıl Ayırt Edilir?
• Almanca "der Hut vs. die Hut" Nedir? Nasıl Ayırt Edilir?
• Almanca "der Mensch vs. das Mensch" Nedir? Nasıl Ayırt Edilir?
• Almanca "beenden vs. aufhören" Nedir? Nasıl Ayırt Edilir?
<-- AlmancaForum -->
Moderatör tarafında düzenlendi: