Arkadaşlar, bugün size Almanya'da yaşarken en çok duyduğunuz, kullandığınız, hatta bazen bizzat yaşadığınız bir kalıptan bahsedeceğim: "sich aufregen". Kahveniz hazırsa, gelin bu kalıbın derinliklerine inelim...
Kalıbın Mantığı ve Doğuşu
Şimdi düşünün bir, "aufregen" kelimes
Aşağıdaki konularda ilgini çekebilir:
• Almanca "entscheiden" Nedir, Ne Anlama Gelir? Nasıl Kullanılır?
• Almanca "erleben" Nedir, Ne Anlama Gelir? Nasıl Kullanılır?
• Almanca "bilden" Nedir, Ne Anlama Gelir? Nasıl Kullanılır?
• Almanca "Lesen" Nedir, Ne Anlama Gelir? Nasıl Kullanılır?
• Almanca "protestieren" Nedir, Ne Anlama Gelir? Nasıl Kullanılır?
<-- AlmancaForum -->
Moderatör tarafında düzenlendi: